Техніка

Китайці розробили автопілот крутіше, ніж у Tesla

Китайський стартап AutoX, фінансований IT-гігант Alibaba, представив систему автопілота з безпрецедентною продуктивністю. Стверджується, що інноваційний автопілот довів свою безпеку на дорожніх випробуваннях і тепер все готово до масового виробництва.Мова йде про апаратному і програмному забезпеченні, яке спирається на обчислювальні потужності системи AutoX XCU продуктивністю до 2200 TOPS (1 TOPS — один трильйон операцій в секунду).

Для порівняння: актуальна автономна система Tesla Autopilot 3.0 зразка 2019 року відрізняється продуктивністю 144 TOPS, а суперкомп’ютер NVIDIA — до 320 TOPS. Втім, зовсім недавно американський автовиробник почав тестувати бета-версію нового автопілота, який спирається тільки на оптичні зображення без радарного датчика — його ефективність поки не розкривається.

Відомо, що обчислювальні потужності AutoX будуть «завантажувати» 28 восьмимегапиксельных відеокамер із загальним дозволом понад 220 мільйонів пікселів на кадр, 50 датчиків, ціла розсип радарів і лидаров, в тому числі перший у світі 4D-радар міліметрового діапазону з кутовим дозволом 0,9 градуса. На доведення системи автономного водіння п’ятого рівня у китайських інженерів і програмістів пішло 2,5 року — стверджується, що інноваційний автопілот довів свою ефективність і безпеку в різних кліматичних і дорожніх умовах, а тепер все готово до масового виробництва.По вулицях Шеньчженя десятки безпілотних #авто AutoX їздили без підстраховки з боку водіїв або операторів більше півтора років, так що у розробників з’явився великий масив даних.

Схоже, питання з швидкою обробкою отриманих відомостей в режимі реального часу в AutoX вирішили, хоча подробиці про новітній системі штучного інтелекту все ще тримають в таємниці.За успіхами AutoX стежать такі гіганти, як Intel і NVIDIA, а китайські концерни SAIC, BYD і Dongfeng співпрацюють з IT-стартапом з моменту заснування в 2016 році.У Росії безпілотними технологіями займається в основному «Яндекс» — сервіс автономних таксі в деяких регіонах вже працює, але поки роботу електроніки контролює водій, а їздять прототипи безпілотних автомобілів в основному за зразковим дорогах в кампусах начебто Иннополиса або Сколково.
Фото взяті з відкритих источниковЭто цікаво: Людина з гаджетом стане центром автомобілів Great Wall скорого майбутнього

Related posts

Leave a Comment